rezystor do zmiany prędkości obrotowej dmuchawy / opornik,

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • enauto
    Classic
    • 2009
    • 4

    rezystor do zmiany prędkości obrotowej dmuchawy / opornik,

    danke schön
  • rafal-snak
    Drive
    S_OCP Member
    • 2008
    • 63

    #2
    rezystor do zmiany prędkości obrotowej dmuchawy / opornik,

    Proszę o pomoc w temacie nawiewu. Wymontowałem właśnie rezystor do zmiany prędkości obrotowej jest raczej "zardzewiały". Nawiew działa tylko na 3,4. natomiast na 1, 2, nic się nie dzieje. A/C podświetla i słychać że załącza wentylator na 1, 2, a na 3, 4 podświetlenie gaśnie.
    Co może być przyczyną i jak to naprawić? Jak sprawdzić ten rezystor?
    dziękuje za wszystkie podpowiedzi.
    SKODA OCTAVIA I 1.9 TDI ALH 66 kW/90 KM
    UNIDEN PRO 520 XL + SIRIO ML 145

    Komentarz

    • tryton
      Elegance
      • 2008
      • 935

      #3
      Może to ci pomoże

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4


        Samo to zielone trzeba w zasadzie. To tylko przyklad, chyba ze az tak ceny podskoczyly ostatnio :x
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • rafal-snak
          Drive
          S_OCP Member
          • 2008
          • 63

          #5
          czytałem wszystkie te linki, ale u mnie działa też na 3, jak wypiąłem kostkę z rezystora to faktycznie wiało tylko na 4, ale po spięciu działa też 3. Wszyscy piszą o tym że 4 omija cały ten opornik i wieje bez kontroli tego opornika, dodam że (może z przypadku) problem z nawiewem zaczął się w momencie kiedy padł zamek tylnych prawych drzwi.
          SKODA OCTAVIA I 1.9 TDI ALH 66 kW/90 KM
          UNIDEN PRO 520 XL + SIRIO ML 145

          Komentarz

          • bradley
            L&K
            • 2008
            • 1465

            #6
            Zupelnie strzelam bo nie znam konstrukcji pokretla w Octavii ale w golfie/vento jest tak ze jesli padaja pozostale biegi oprocz 4go, ktory dziala bezposrednio bez rezystora to trzeba podgiac blaszke, ktora znajduje sie pod pokretlem regulacji sily nawiewu.
            VW Vento 1.9TDI 1Z ++
            Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
            Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

            Komentarz

            • rafal-snak
              Drive
              S_OCP Member
              • 2008
              • 63

              #7
              jednak uszkodzony był opornik, dziękuje za pomoc i zamykam temat.
              SKODA OCTAVIA I 1.9 TDI ALH 66 kW/90 KM
              UNIDEN PRO 520 XL + SIRIO ML 145

              Komentarz

              Pracuję...